ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Το διαδίκτυο είναι αναπόσταστο εργαλείο προβολής των υπηρεσιών που παρέχει ένας επαγγελματίας ψυχικής υγείας. Πλέον, το 85% αυτών που θα απευθυνθεί σε κάποιον επαγγελματία, ακόμη κι αν βρει τον ειδικό της επιλογής του από πηγή εκτός διαδικτύου (πχ σύσταση), θα καταλήξει, πριν επικοινωνήσει με το ειδικό, να κάνει μια έρευνα γι αυτόν, στη Google ή/και στα Social media.
Ο ανταγωνισμός είναι σαρωτικός. Οι ψυχολόγοι, οι ψυχίατροι, οι σύμβουλοι ψυχικής υγείας, ενδεχομένως ξεπερνούν τους 90.000 στην Ελλάδα. (ίσως ο αριθμός να είναι ακόμη πιο μεγάλος). Πλέον, ένα μεγάλο ποσοστό αυτών, δραστηριοποείται στο διαδίκτυο, είτε μέσω μιας επαγγελματικής ιστοσελίδας, είτε μέσω μιας παρουσίας και δράσης στα social media (facebook fanpage, facebook groups, instagram, tiktok κτλ).
ΤΙ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΑΣ ΣΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα θα σας δώσει μια ολοκληρωμένη εικόνα για τις καλές πρακτικές που απαιτείται να εφαρμόσετε σχετικά με την επαγγελματική παρουσία σας στο διαδίκτυο. Θα κατανοήσετε τα πιο βασικά κανάλια επικοινωνίας και θα μάθετε ποια και πως να χρησιμοποιήσετε ώστε να αποδίδουν για εσάς.
Θα συζητήσουμε εκτενώς για θέματα δεοντολογίας και ηθικής στην παρουσία και προβολή των επαγγελματιών ψυχικής υγείας στο διαδίκτυο.
Θα αποκτήσουμε τεχνικές γνώσεις, θα μάθουμε να χρησιμοποιούμε τα κατάλληλα εργαλεία που χρησιμοποιούν οι επαγγελματίες, ώστε μόνοι μας να είμαστε σε θέση να οργανώσουμε και υλοποιήσουμε μια ολοκληρωμένη στρατηγική για το χτίσιμο του brand μας.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα θα εστιάσει στο χτίσιμο και στη διαχείριση του επαγγελματικού προφίλ ενός Ειδικού Ψυχικής Υγείας στο διαδίκτυο.
Στο σεμινάριο,
- θα γνωρίσουμε,
- θα κατανοήσουμε
- θα μάθουμε να διαχειριζόμαστε
το επαγγελματικό μας προφίλ στο διαδίκτυο, κάνοντας χρήση βέλτιστων πρακτικών αλλά και χρησιμοποιώντας εργαλεία που εφαρμόζονται από επαγγελματίες.
Ποιο συγκεκριμένα, το σεμινάριο απευθύνεται σε ψυχολόγους, ψυχιάτρους, συμβούλους ψυχικής υγείας. Όμως, από το σεμινάριο αυτό, μπορούν να αποκομίσουν σημαντικά οφέλη, όλοι οι επαγγελματίες του ευρύτερου χώρου της υγείας.
Το σεμινάριο αφορά σε όλους όσοι θέλουν:
– Να χτίσουν το επαγγελματικό προφίλ τους στην ψηφιακή εποχή
– Να επιλέξουν το κατάλληλο μείγμα κοινωνικών δικτύων που θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν για το χτίσιμο ενός ισχυρού brand name.
– Να μάθουν όλα τα μυστικά της συγγραφής άρθρων ψυχολογίας που αποδίδουν
– Να επικαιροποιήσουν τη γνώση τους σχετικά με τον κώδικα δεοντολογίας και τις ορθές πρακτικές για την παρουσία και διαφημιστική προβολή στο διαδίκτυο.
– Να μάθουν τα μυστικά του SEO ώστε η επαγγελματική ιστοσελίδα και τα άρθρα τους να έχουν υψηλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης
– Να μάθουν για τη διαδικτυακή συμβουλευτική, τις ιδιαιτερότητες, τους κινδύνους, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα έναντι της διά ζώσης θεραπείας.
– Να μάθουν να διαχειρίζονται τα Social Media, με εργαλεία που χρησιμοποιούν οι επαγγελματίες
– Να μάθουν να δημιουργούν διαφημιστικές καμπάνιες στη Google (Adwords)
– Να μάθουν να δημιουργούν διαφημιστικές καμπάνιες σε Facebook και Instagram.
– Να μάθουν τα πάντα για τη δημιουργία και διαχείριση μιας επαγγελματικής ιστοσελίδας
– Να μάθουν για την τεχνητή νοημοσύνη και τις προοπτικές που δημιουργεί, ως αρωγός στη δουλειά ενός επαγγελματία ψυχικής υγείας.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΥΛΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Διεξαγωγή μέσω ζοομ,
Έναρξη: Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2025
Πάντοτε Παρασκευή απόγευμα, 18.00 – 20.00
Σύνολο ωρών εκπαίδευσης: 25-30
Οι εισηγήσεις και οι παρουσιάσεις ή όποιο άλλο συμπληρωματικό υλικό / θα βιντεοσκοπούνται και θα αναρτώνται στην πλατφόρμα του Psyversity / Θα είναι προσβάσιμα μέχρι τη λήξη του σεμιναρίου.
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ ΕΓΓΡΑΦΗ
Κόστος συμμετοχής: 190 ευρώ
Early Bird: 150 ευρώ, για εγγραφές που θα πραγματοποιηθούν έως 31 Δεκεμβρίου 2024
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΩΝ
1. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ & ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ DIGITAL BRANDING | 10 Ιανουαρίου 2025 | 18.00 – 20.00
- Στόχοι και προσδοκίες για τον κύκλο σεμιναρίων
- Εισαγωγή στη Διαδικτυακή Παρουσία
- Η σημασία της διαδικτυακής παρουσίας για τους επαγγελματίες ψυχικής υγείας
- Στατιστικά και τάσεις στην online αναζήτηση ψυχολόγων
- Ορισμός και στοιχεία του brand name
- Δημιουργία ενός ισχυρού brand identity
- Αξιοπιστία και επαγγελματισμός στο διαδίκτυο
2. ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ | 17 Ιανουαρίου 2025 | 18.00 – 20.00
- Παρουσίαση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης: Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, Youtube, TikTok.
- Δημιουργία και διαχείριση επαγγελματικών προφίλ σε Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter
- Επιλογή των κατάλληλων πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης : Ποιο μέσο να χρησιμοποιήσω και γιατί;
- Με τι συχνότητα να κάνω αναρτήσεις;
- Στρατηγικές περιεχομένου : Τι είδους αναρτήσεις να κάνω στο κάθε μέσο;
- Aλληλεπίδραση με το κοινό & πως μπορούν τα social media να βλάψουν το brand μου;
- Αν πρέπει να διαλέξω ένα μόνο μέσο, ποιο πρέπει να είναι αυτό;
3. ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΤΗ GOOGLE (Google Adwords) | 24 Ιανουαρίου 2025 | 18.00 – 20.00
- Τι είναι το Google Ads και γιατί είναι σημαντικό για επαγγελματίες ψυχικής υγείας.
- Πώς θα δημιουργήσετε νέο Google ads λογαριασμό; Προστασία λογαριασμού. Επεξήγηση της δομής μιας καμπάνιας. Περιήγηση στο περιβάλλον εργασίας. Περιγραφή του τρόπου λειτουργίας του συστήματος δημοπρασίας (bidding)
- Τι είναι οι λέξεις-κλειδιά (keywords). Πρακτικές για τη σωστή επιλογή και εργαλεία όπως το Google Keyword Planner. Στόχευση στις κατάλληλες φράσεις που ενδιαφέρουν το κοινό-στόχο.
- Πώς να δημιουργήσετε μια νέα καμπάνια: επιλογή τύπου καμπάνιας (Search, Display), στόχων (π.χ. clicks, conversions) και καθορισμός προϋπολογισμού.
- Στόχευση καμπάνιας και στόχευση κοινού για προβολή διαφημίσεων και κατάλληλες ώρες/ημέρες εμφάνισης. Πρακτικά παραδείγματα για τοπικές επιχειρήσεις.
- Πώς να γράψετε διαφημιστικά μηνύματα (ad copy) που τραβούν την προσοχή. Τίτλοι, περιγραφές και χρήση επεκτάσεων διαφημίσεων (ad extensions).
- Τι είναι οι δείκτες απόδοσης (π.χ. CTR, CPC, Quality Score). Παρουσίαση των βασικών εργαλείων αναφορών στο Google Ads.
- Πρακτικές βελτιστοποίησης, όπως η βελτίωση Quality Score, αρνητικά keywords, και δοκιμές A/B.
- Παρουσίαση επιτυχημένων αλλά και ελλειπών καμπανιών για επαγγελματίες ψυχικής υγείας. Ανάλυση πραγματικών δεδομένων.
- Επισκόπηση των πολιτικών διαφημίσεων της Google. Απαγορευμένο περιεχόμενο και συμβουλές για την αποφυγή παραβιάσεων.
4. ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΕ FACEBOOK ΚΑΙ INSTAGRAM | 31 Ιανουαρίου 2025 | 18.00 – 20.00
- Γιατί facebook; Επισκόπηση των βασικών χαρακτηριστικών του διαφημιστικού οικοσυστήματος Meta (business manager, meta business suite).
- Βήματα για τη δημιουργία επαγγελματικής σελίδας. Πώς συνδέονται οι λογαριασμοί Facebook και Instagram για κοινή διαχείριση διαφημίσεων..
- Προστασία λογαριασμού.Δημιουργία ad account. Επισκόπηση στόχων (brand awareness, traffic, engagement)
- Xρησιμότητα του Pixel. Εισαγωγή στην παρακολούθηση μετατροπών και δημιουργία remarketing κοινού.
- Βασικά στοιχεία της δημοπρασίας. Τι είναι το relevance score και πώς επηρεάζει την προβολή διαφημίσεων.
- Τύποι στόχευσης: (1) saved audience, Δημογραφικά/Συμπεριφορές, (3) Custom Audiences. Εισαγωγή στο lookalike audience
- Συμβουλές για εικόνες, βίντεο, και κείμενα διαφημίσεων που τραβούν την προσοχή. Χρήση εργαλείων όπως το Canva.
- Πώς να καθορίσετε ημερήσιο ή συνολικό προϋπολογισμό. Εργαλεία για τη ρύθμιση κατάλληλου χρονοδιαγράμματος προβολής.
- Χρήση Facebook Ads Manager για αναφορά απόδοσης. Χρήσιμοι δείκτες που πρέπει να παρακολουθείτε.
- Κατανόηση των κανόνων περιεχομένου και καλών πρακτικών για να εγκριθούν οι διαφημίσεις σας.
5. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ | 7 Φεβρουαρίου 2025 | 18.00 – 20.00
- Γιατί είναι απαραίτητη μια επαγγελματική ιστοσελίδα
- Ανάπτυξη ιστοσελίδας: βασικές αρχές και καλύτερες πρακτικές
- Εργαλεία διαχείρισης περιεχομένου (επεξεργασία φωτογραφιών)
- Εργαλεία ελέγχου απόδοσης / στατιστικών
- Δημοφιλή CMS
- Τι πρέπει να περιλαμβάνει μια ιστοσελίδα επαγγελματία ψυχικής υγείας. Δομή, call to action, blog
- Τι να αποφύγουμε στην επαγγελματική ιστοσελίδα μας
- Συντήρηση, ασφάλεια, επεκτασιμότητα, υποστήριξη
6. ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ & ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΟΥ SEARCH ENGINE OPTIMIZATION | 21 Φεβρουαρίου 2025 | 18.00 – 20.00
- Τύποι περιεχομένου (άρθρα, βίντεο, podcast κ.λπ.)
- Συμβουλές για τη συγγραφή επαγγελματικών άρθρων και blogs
- Πως γράφουμε άρθρα που αποδίδουν
- Επιλογή θεματολογίας
- Μέγεθος άρθρου
- Λέξεις κλειδιά
- Overstuffing
- Άρθρα – θεματολογία που δεν αποδίδει!
- Βιβλιογραφία, Επιλογή συνοδευτικών φωτογραφιών
- Τα μυστικά του Search Engine Optimization για καλύτερη κατάταξη άρθρων και ιστοσελίδας, στις μηχανές αναζήτησης
7. ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΛΑΤΦΟΡΜΕΣ | 28 Φεβρουαρίου 2025 | 18.00 – 20.00
- Παρουσίαση εργαλείων για τη διαχείριση των κοινωνικών δικτύων (π.χ., Hootsuite, Buffer)
- Εργαλεία ανάλυσης (Google Analytics, Facebook Insights)
- Λογισμικό για τη δημιουργία περιεχομένου (Canva, Adobe Spark)
8. ΤΟ ΧΤΙΣΤΙΜΟ ΤΟΥ BRAND… ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ | 7 Μαρτίου 2025 | 18.00 – 20.00
- Δημιουργία online events /courses/ δωρεάν ή ασύγχρονα
- Δημιουργία κοινότητας στα Social Media ή στην ιστοσελίδα μου
- Newsletters
- Δημιουργία βιβλιοθήκης
9. ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ | DIRECTORIES και ΠΛΑΤΦΟΡΜΕΣ ONLINE ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ | 14 Μαρτίου 2025 | 18.00 – 20.00
- Να εγγραφώ σε Directories – καταλόγους επαγγελματιών ψυχικής υγείας;
- Πλατφόρμες Online Συμβουλευτικής και Ψυχοθεραπείας: Θα βοηθήσουν το χτίσιμο του brand name μου και την εν γένει διαδικτυακή παρουσία και προβολή μου;
- Να παρέχω Online συνεδρίες μέσα από την επαγγελματική μου ιστοσελίδα ή άλλες αντίστοιχες πλατφόρμες;
- Online ψυχοθεραπεία: πλεονεκτήματα, μειονεκτήματα, ειδικοί κανόνες, διαφοροποιήσεις με τη διά ζώσης θεραπεία, τεχνικά θέματα, θέματα προσωπικών δεδομένων HIPPA Compliance
10. ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΟΛΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ | 21 Μαρτίου 2025 | 18.00 – 19.30
- Ηθικοί κανόνες για τη διαδικτυακή παρουσία ψυχολόγων
- Νομικές υποχρεώσεις και προστασία δεδομένων (GDPR)
- Διαχείριση κριτικών και αρνητικών σχολίων
11. BONUS ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΑΠΟ ΨΥΧΟΛΟΓΟΥΣ | 4 Απριλίου 2025 | 18.00 – 19.00
12. ΤΕΛΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ | 11 Απριλίου 2025 | 18.00 – 19.30
Επίλυση αποριών, συζήτηση, ανατροφοδότηση
ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ
Νίκος Δοϊρανλής,
ψυχολόγος, προσωποκεντρικός ψυχοθεραπευτής, επιστημονικός υπεύθυνος του PSYCHOLOGY.GR.
Παύλος Σταμπουλίδης,
ψυχολόγος, ιδρυτής της PSYCHOLATE.
Anna Pogrevnoi,
Digital Marketeer – MSc in e-Business and Digital Marketing