Περιγραφή
Ο επιστήμονας που βρίσκεται στο χώρο της υγείας οφείλει να ξέρει πως βρίσκει έγκυρες πληροφορίες στο διαδίκτυο και κυρίως να ξέρει, για ποιο λόγο οι συγκεκριμένες πληροφορίες είναι έγκυρες και όχι κάποιες άλλες.
Λύνοντας λοιπόν το πρόβλημα του τι είναι και τι δεν είναι σωστό να τρώμε, μπορούμε εύκολα πλέον να εστιάσουμε στους τρόπους με τους οποίους θα κινητοποιήσουμε τον πελάτη μας, για να το κάνει.
Σ’ αυτή την εκπαίδευση παρουσιάζονται οι βασικές τεχνικές μιας συνέντευξης κινητοποίησης που έχει σαν στόχο τη διευκόλυνση του πελάτη μας προς την αλλαγή μέσω της κατανόησης και της αποδοχής.
Για να μπορέσει να διεξαχθεί μια τέτοια πετυχημένη συνεδρία, καθοριστικό ρόλο παίζουν πάντα αυτά που επιλέγεις να λες, ο τρόπος που τα λες και οι τεχνικές που εφαρμόζεις.
Επιπλέον παρέχονται πληροφορίες για τον τρόπο διεξαγωγής προπληρωμένων και προκαθορισμένων ραντεβού με υποψήφιους πελάτες.
Σε ποιους απευθύνεται;
Αυτή η εκπαίδευση απευθύνεται σε διαιτολόγους, γυμναστές, ιατρούς, ψυχολόγους και σε άλλους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο της υγείας και της ευεξίας, οι οποίοι συναντούν καθημερινά τις εξής δυσκολίες:
✓ Χειρίζονται άτομα που ξέρουν πως είναι μια σωστή διατροφή και αντιλαμβάνονται ότι, σαν επαγγελματίες, δεν έχουν κάτι παραπάνω να πουν στον τομέα αυτό
✓ Αισθάνονται αμηχανία όταν ο πελάτης τους περιγράφει άτομα που έχασαν βάρος με διατροφικά μοντέλα που οι ίδιοι ως πτυχιούχοι επιστήμονες αναγνωρίζουν ότι είναι λάθος
✓ Δυσκολεύονται να δημιουργήσουν μια σχέση εμπιστοσύνης με τον πελάτη τους που θα τους εξασφαλίσει μακροπρόθεσμη συνεργασία
✓ Αισθάνονται ανασφάλεια για το μέλλον καθώς τα οικονομικά τους συνδέονται με την επιτυχία των πελατών τους
Τι θα μάθετε σε αυτό το Σεμινάριο
Τελειώνοντας αυτή την εκπαίδευση θα είστε σε θέση…
- Να πατάτε γερά στα πόδια σας για την επιστημονική σας επάρκεια και να αποκτήσετε ανοσία ακόμα και στις έγκριτες επιστημονικές μελέτες που ανατρέπουν (ή ισχυρίζονται ότι ανατρέπουν) αυτά που ισχύουν έως σήμερα
- Να μάθετε τις βασικές τεχνικές coaching που χτίζουν μια σχέση εμπιστοσύνης με τον πελάτη
- Να μάθετε τον τρόπο με τον οποίο βοηθάτε τον πελάτη σας να αποκαλύψει τις βαθύτερες αξίες πίσω από το «θέλω να χάσω βάρος για να είμαι υγιής ή να χωράω στα ρούχα μου»
- Να διαχωρίζετε τις αρμοδιότητες και τη στάση του ειδικού (διαιτολόγου, γιατρού, ψυχολόγου κλπ) με τις αρμοδιότητες και τη στάση του coach
- Να σταματήσει η σχέση με τον πελάτη σας να μοιάζει με πάλη και να αρχίσει να φαίνεται περισσότερο σαν χορός
- Θα δείτε πως γίνεται στην πράξη η εφαρμογή των βασικών τεχνικών coaching σε πραγματικό περιστατικό μέσω διαλόγων που παρουσιάζονται στη διαφάνεια
- Να μάθετε τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να προσεγγίσετε και να δεσμεύσετε έναν πιθανό πελάτη σας σε προκαθορισμένα και προπληρωμένα ραντεβού
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
- Ενσυναίσθηση
- Διαφορά της προσέγγισης του ειδικού με του coach
- Ανακλαστική ακρόαση
- Ανοικτές ερωτήσεις
- Πότε γίνεται χρήση του «γιατί» στην ανοικτή ερώτηση
- Παραδείγματα ανοικτών ερωτήσεων
- Που σταματάνε οι ανοικτές ερωτήσεις και η ανακλαστική ακρόαση;
- Σύνοψη των όσων έχουμε πεί
- Πως το κάνουμε στην πράξη; Παράδειγμα πραγματικού περιστατικού