Οι Ειδικοί Ψυχικής Υγείας στο Διαδίκτυο: Βέλτιστες Πρακτικές
Το διαδίκτυο είναι αναπόσταστο εργαλείο προβολής των υπηρεσιών που παρέχει ένας επαγγελματίας ψυχικής υγείας. Πλέον, το 85% αυτών που θα απευθυνθεί σε κάποιον επαγγελματία, ακόμη κι αν βρει τον ειδικό της επιλογής του από πηγή εκτός διαδικτύου (πχ σύσταση), θα καταλήξει, πριν επικοινωνήσει με το ειδικό, να κάνει μια έρευνα γι αυτόν, στη Google ή/και στα Social media.
Ο ανταγωνισμός είναι σαρωτικός. Οι ψυχολόγοι, οι ψυχίατροι, οι σύμβουλοι ψυχικής υγείας, ενδεχομένως ξεπερνούν τους 20.000 στην Ελλάδα. (ίσως ο αριθμός να είναι ακόμη πιο μεγάλος). Πλέον, ένα μεγάλο ποσοστό αυτών, δραστηριοποείται στο διαδίκτυο, είτε μέσω μιας επαγγελματικής ιστοσελίδας, είτε μέσω μιας παρουσίας και δράσης στα social media (facebook fanpage, facebook groups κτλ).
Τι θα κερδίσετε από το σεμινάριο
Το σεμινάριο θα σας δώσει μια ολοκληρωμένη εικόνα για τις καλές πρακτικές που απαιτείται να εφαρμόσετε σχετικά με την επαγγελματική παρουσία σας στο διαδίκτυο. Θα κατανοήσετε τα πιο βασικά κανάλια επικοινωνίας και θα μάθετε ποια και πως να χρησιμοποιήσετε ώστε να αποδίδουν για εσάς.
Που απευθύνεται το σεμινάριο
Το σεμινάριο θα εστιάσει στην επαγγελματική παρουσία των Ειδικών Ψυχικής Υγείας. Απευθύνεται λοιπόν σε ψυχολόγους, ψυχιάτρους, συμβούλους ψυχικής υγείας. Μπορούν ωστόσο να αποκομίσουν σημαντικά οφέλη από το σεμινάριο, όλοι οι επαγγελματίες υγείας.
Θεματικές Ενότητες του Σεμιναρίου
Social Media
Ποια κοινωνικά δίκτυα να χρησιμοποιήσω, με ποιον τρόπο και γιατί;
- Facebook profile, fanpage, groups, messenger: Ποια πρέπει να χρησιμοποιήσω; Πόσο συχνά να ανεβάζω περιεχόμενο και τι είδους περιεχόμενο; Να απαντάω σε σχόλια και κριτικές και αν ναι, με ποιον τρόπο;
- Twitter – αξίζει να χρησιμοποιήσω το Twitter για την προβολή μου;
- Pinterest – Έχει νόημα να χησιμοποιήσω το pinterest για την επαγγελματική μου προβολή;
- Linkedin – Ένα παρεξηγημένο μέσο… πως μπορεί να με βοηθήσει ;
- Youtube – Να μπω στον κόσμο των video ή όχι;
- Tiktok – Έχει νόημα να χησιμοποιήσω το Tiktok για την επαγγελματική μου προβολή;
- Instagram – Να μπω στον κόσμο της φωτογραφίας;
Επαγγελματικοί Κατάλογοι
Χρειάζεται να εγγραφώ σε επαγγελματικούς καταλόγους (directories); Θα με βοηθήσουν ή όχι;
Υπηρεσίες Google & λίγα λόγια για το Search Engine Optimization
- Σε τι χρειάζομαι την Google;
- Υπάρχουν χιλιάδες ιστοσελίδες ειδικών ψυχικής υγείας; Πως θα πετύχω υψηλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης ; Πως θα προσπεράσω τον ανταγωνισμό;
- Τι είναι το Google my Business ; Το χρειάζομαι;
Επαγγελματική Ιστοσελίδα
- Η αναγκαιότητα δημιουργίας επαγγελματικής ιστοσελίδας
- Ποιες είναι οι καλές πρακτικές στην ανάπτυξη μιας ιστοσελίδας; Τι παγίδες υπάρχουν και τι πρέπει να αποφύγω;
- Πόσο συχνά χρειάζεται να προσθέτω περιεχόμενο στην επαγγελματική μου ιστοσελίδα;
- Τι είδους περιεχόμενο και τι άρθρα χρειάζεται να ανεβάζω στην ιστοσελίδα μου;
Digital Marketing
Εάν υποθέσουμε ότι εφαρμόζετε ήδη πολλές καλές πρακτικές στην επαγγελματική παρουσία σας στο διαδίκτυο… μένει μια μόνο ερώτηση να απαντηθεί. Χρειάζομαι πληρωμένη διαφήμιση στο διαδίκτυο; Πότε είναι αναγκαία η διαφημιστική προβολή και πότε όχι;
Τι θέματα δεοντολογίας προκύπτουν με τη διαφημιστική προβολή στο διαδίκτυο ενός επαγγελματία ψυχικής υγείας;
- Google Adwords – Χρειάζεται αυτό το είδος διαφήμισης; Πόσο κοστίζει; Πόσα χρήματα πρέπει να επενδύσω σε αυτό το είδος προβολής; Πως πρέπει να δομηθεί μια διαφημιστική καμπάνια; (Groups, Campaigns, Keywords, Ανάλυση ανταγωνισμού).
- Facebook Campaigns – Αποδίδουν οι διαφημίσεις στο facebook για τους ειδικούς ψυχικής Υγείας
Συζήτηση
Θα υπάρχει χρόνος, 30-60 λεπτά για να συζητηθούν στοχευμένα προβλήματα και απορίες που έχετε σχετικά με την υπάρχουσα επαγγελματική παρουσία σας στο διαδίκτυο.
PSYCHOLOGY.GR
Πληροφορίες Σεμιναρίου
Ημ/νία Έναρξης:
13 Δεκ
Ημ/νία Λήξης:
14 Δεκ